משכנתא הנה בטוחה (בטחון) שאדם נתן לנושה, בד"כ לבנק, ע"מ להבטיח הלוואה שהוא או מישהו אחר קיבל מאותו נושה.

 

משכנתא ניתנת על מקרקעין, בלשכת רישום מקרקעין, שעה שעל מיטלטלין (כגון: "רכב" – או דירה שטרם נרשמה בלשכת רישום מקרקעין) רושמים "משכון", ברשם המשכונות.

 

כאשר נוצר חוב, הנושה זכאי לממש את המשכנתא.

 

במילים לקוניות אלו "מימוש משכנתא" מקופלת לא רק סוגיה משפטית עמוסת פסיקה למכביר, כי אם משבר כלכלי ונפשי טראומטי חריף ביותר, מחמת החשש להיזרק מבית המגורים עקב חתימת בעלי הדירה על שטר משכנתא או שטר משכון להבטחת הלוואה.

 

הבנקים, תוך ניצול כוחם העדיף, קובעים באותן אותיות קטנות שהם מתמחים בהם בהסכמי בנק- לקוח (ושספק רב אם אדם מן היישוב בכלל קורא אותן) - כי נוטל המשכנתא מוותר על זכויותיו החוקיות להגנת הדייר או לסידור חלוף למגורים (מכח סעיפים 33 לחוק הגנת הדייר, וסעיף 38 לחוק ההוצאה לפועל).

 

התוצאה הנה – כי ביום פקודה – עת הבנק מבקש לממש את דירת המגורים עקב חוב – הבנק מגיש שטר המשכנתא או את שטר המשכון לביצוע בלשכת הוצאה לפועל, הבנק רוצה למכור את הדירה כפנויה, ומבקש צו פינוי לדיירי הדירה, עקב וויתורם על זכויותיהם.

 

במקרים מורכבים כאלו - רק לעורך דין המתמחה באמת בתחום דיני הבנקאות, היכולת, הניסיון והכישורים לפעול כראוי לטובת המשעבד או הממשכן !

 

עו"ד אבי זילברפלד, מכיר את המערכת הבנקאית מבפנים על כל נפתוליה, ומנצל ידע זה – לעזרת לקוחותיו – וכנגד הבנקים  !

 

למשרד עורך דין אבי זילברפלד התמחות ייחודית בדיני בנקאות מאז 1983 (!), עו"ד זילברפלד ייצג בתחילת דרכו , משך כ- 10 שנים, עשרות סניפים של אחד הבנקים הגדולים, למד להכיר היטב את רזי המערכת הבנקאית מבפנים, על תחבולותיה, עיוותיה, ושיקוליה, ומאז הוא מנצל ידע זה לטובת לקוחותיו – וכנגד הבנקים !

 

כעורך דין שייצג את המערכת הבנקאית בעבר, עו"ד אבי זילברפלד וצוות משרדו מפעילים את הניסיון, קשרים וכישורים, ע"מ לפעול בנחישות, במסירות וביעילות עבור לקוחות המשרד.

 

משרד עו"ד זילברפלד הינו "משרד בוטיק" במשפט אזרחי-מסחרי, בעל התמחות מיוחדת בדיני בנקאות, ותפגוש בו עורכי דין מקצוענים, בעלי ידע וניסיון רב, הפועלים במסירות ובמקצועיות, ונלחמים על האינטרסים של לקוחות המשרד.

 

עו"ד  אבי זילברפלד מנהל 'פורום דיני בנקאות' מיום הקמתו של הפורטל המשפטי הגדול בישראל  : LAW-FORUMS  , במסגרתו הוא נותן מענה יומיומי לשאלות בתחום דיני הבנקאות, וישנם אלפים הפונים אליו לאור מומחיותיו. 

 

טיפול יעיל מביא, בד"כ, להקטנת חובות או אף לביטול חובות, ויעידו על כך לקוחות רבים ומרוצים של המשרד !

 

כי הניסיון נותן את הטון !

 

משרד עו"ד אבי זילברפלד מצטיין בשירות אישי ואווירה ידידותית ביותר לקהל לקוחותיו,  תוך מתן שירות משפטי ברמה גבוהה, יעילה ומקצועית.

 

טיפ:  נושא פינוי מחמת משכנתא הינו נושא מורכב ביותר מכדי לנסות להתמודד עימו לבד. ככל שקיבלת מכתב התראה מהבנק– פנה בדחיפות להתייעצות עם עו"ד המתמחה בבנקאות ע"מ לקדם פני הרעה כראוי !

 

 אנו יודעים איך לעשות זאת !

                                                            משרדנו לרשותך לכל שאלה ו/או הבהרה ! 

 03-5753443   ​

משכנתא

שלח

פנייתכם נתקבלה

אנו ניצור עימכם קשר בהקדם. תודה.

שם:

שדה חובה

דוא"ל:

שדה חובה

רישום לקבלת ניוזלטר:​

 

להרשמה חינם לניוזלטר :